Det starter med et logo

Logoet skal være enkelt og let at opfatte. Det er i princippet virksomhedens fingeraftryk, der skal sende signaler om hvad det er for en virksomhed, der ligger bagved. Dette er ikke noget, der sker fra den ene dag til den anden. Det er en lang proces. Derfor er det også utrolig vigtigt, at logoet er klart defineret til alle de steder det skal bruges. Det er med til at sikre en klar profil og en stærk identitet - og dermed succes for virksomheden.

Logoet skal indgå i al virksomhedens kommunikation.

Definationen på logoet og definationen på hvorledes det skal anvendes er krumtappen i virksomhedens kommunikationsstrategi.

Det betyder en bedre synliggørelse overfor alle der støder på virksomhedens kommunikation uanset hvor de møder den som f. eks. på bilerne, på facaden, i annoncerne eller på fakturaerne.

Hvis disse ting fungerer rigtigt er virksomheden hjulpet godt på vej.

Vi udvikler grafiske løsninger fra det enkelte element til den totale designmanual.

velkommen | hjemmesider | reklame & rådgivning | udstillinger | skulpturudlån | kontakt os