Uanset hvor flot og smart kampagnen er tilrettelagt og annoncerne er udformet bliver successen størst hvis at forarbejdet er gjort rigtigt. Profilen skal være helt klar. Kampagnen skal bygge på virksomhedens politik, budskab og målgruppe. Vi arbejder med rådgivning indenfor marketing og management med følgende områder: udvikling og planlægning af |
|||||||||||||||||
pr
|
|||||||||||||||||
Det første skridt på vejen til succes er den rigtige strategi. Hvilke målsætninger har virksomnheden. Hvordan er prioriteringen og tidshorisonten. På denne baggrund skal planerne udfærdiges. De er i virkligheden de vigtigste elementer i virksomhedens budget. |
|||||||||||||||||
Nu til dags er kampagner mere komplicerede. Det er ikke bare et spørgsmål om at planlægge og indrykke annoncer i aviser og blade, der findes et hav af medier som ingen havde drømt om for få år siden. Radio og TV annoncering har vi kendt fra udlandet i mange år, men det varede længe før der blevet grønt lys fra politikerne til tillade disse medier herhjemme. I dag er det en del af vores hverdag. Sponseraftaler er i sig selv ikke så nye, men måden de håndteres på er i al fald af nyere dato. Internettet er også blevet en del af vores hverdag, selv om at det kuner få år gammelt. Måden at anvende annoncer og tryksager har også gennemgået en stor udvikling. Hvad med at udgive egen avis i form af et virksomhedsportræt? Events og pr er også vigtige elementer. Det er alfa og omega at tingene hænger sammen og at de er timet rigtigt. Herved støtter de hinanden på en sådan måde, at der opstår en synergieffekt.
Vi kan tilbyde at udvikle og producere de fleste elementer der skal til for at opnå en markedsføringssucces. Vi kan også gå ind som sparringspartner og på den måde støtte virksomhedens egen "produktudvikling." |
|||||||||||||||||
velkommen | hjemmesider | reklame & rådgivning | udstillinger | skulpturudlån | kontakt os |
|||||||||||||||||